Mai mult curaj

Standard

– Dacă va fi să fie, lucrurile se vor așeza ca să se înâmple! mă surprind spunându-mi asta, dar în sinea mea știu că adevărata frază ar fi „Fraiero, de ce nu ai avut mai mult curaj?”

Și acum mă uit în oglindă și mă acuz, sunt propria mea sală de judecată, propriul meu judecător, îmi sunt martor…îmi sunt condamnator și salvator!

– Mai mult curaj ca să ce? Mai mult curaj ca să îmi arunci aspre săgeți de condamnare, mai mult curaj ca să te îmbibi cu parfumul ieftin al vânzătorilor ambulanți, mai mult curaj ca să pleci ochii rușinos la revedere?

– Poate mai mult curaj ca să crești, ca să înveți ceva despre tine! Mai mult curaj ca să nu te mai arunci în chinul subestimării! Nu vezi că tu ceri salvarea, ea trece pe lângă tine și atunci calci strâmb ca să te judece mai mult!

 

Da, nu mi-ar fi lipsit mai mult curaj ca să nu uit cine sunt..cer mai mult căci vreau să scriu povești noi. Dacă mă opresc, te rog, împinge-mă de la spate!

 

RALidia

Lasă un răspuns

